مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی

ساخت وبلاگ

در خشکشویی با ابزار های ماهر قالیشویی در واقع فارغ بهترین قالیشویی در مشهد  از هیچ سیرتکامل ماده ضدعفونی کننده مایحتاج مانند الکل ،فعالیت ویروس کشی و گند زدایی ایفا میگیرد.

ماده شوینده منحصربه‌فرد سبب به حذف میکروبها و ویروسها میگردد افزون بر آن مکش سریع و با نفوذ نانومتری دستگاههای خشکشویی به باطن الیاف پارچه های صندلی ماشین سبب ساز نظافت بدون نقص و ضد عفونی در روز ها بیماری کرونا می گردد مانند ضدعفونی کردن فرش ها.

 

خشکشویی روکش صندلی ماشین از سرویس ها قالیشویی افرا
قالیشویی افرا زبده و دارای تخصص در ارتباط شستشوی فرش های ماشینی و دستباف، لکه بری و خشکشویی پارچه های مبلمان گوناگون، در راستای رسالت ماهر خویش کار خشکشویی روکش صندلی ماشین با گونه های متعدد پارچه ها را نیز ارائه می‌دهد.

با به کار گیری از دستگاه های اختصاصی کمپانی افرا چرک آلود و کثیفی مغایر نحوه سنتی شستشوی در مرحله نخستین از در میان می‌روند ،با وجود شایسته ترین متریال در ماده شوینده نیز صندلی‌ها کاملا پاکیزه و آبگیری و کم آب می گردند، عدم بوی بد نتایج از نفوذ رطوبت گواه بر کم آب شدن سریع آن‌ها میباشد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 183 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:26

خشکشویی فرش را مسلما اکثری از شما شنیده اید. بهترین قالیشویی در مشهد  خشکشویی فرش در واقعیت شستشویی سریع و موضعی برای فرش هایی که از حیث بهداشتی منزه می‌باشند و نیاز به آبکشی ندارند تنها عملی جهت لکه گیری فرش و براق خیس کردن فرش است.

هنگامی که از نظر وقتی محدودیت دارید و فرصت ما یحتاج جهت پست کردن فرش خویش به قالیشویی را ندارید میتوانید به خشکشویی فرش خویش بپردازید. یقینا خشکشویی هزینه کمتری در مقایسه با شستشوی بدون نقص فرش را داراست.

هم اینگونه هنگامی که در خانه خویش گونه های و اقسام فرش در سبک ها و کالا های متعدد دارید، مورد خشکشویی گزینش قابل قبولی جهت نظافت کردن فرش ها و خانه شما است.

فرش های مطلوب برای خشکشویی
پرسش اینجاست خشکشویی فرش برای چه فرش های مطلوب است؟

فرش های دستباف را خشکشویی کنیم یا این که ماشینی؟

اساسا فرش هایی که الیاف دقیق می‌باشند و خط رنگ دهی ندارند یعنی دارنده رنگ اثبات می‌باشند برای خشکشویی مطلوب میباشند و در هنگام خشکشویی زخم نمی بینند. به علاوه در حالتی‌که در خانه فرش های دستباف و لوکس و گرانبها دارید و از شستشوی آن ها نگران هستنید می‌توانید از طریق خشکشویی به کار گیری نمائید چون که خشکشویی نوعی شیوه شستشوی فرش در خانه میباشد. همان گونه که در نصیب اولِ نوشته‌ی‌علمی اشاره گردیده خشکشویی فرش روشی سریع فارغ از استعمال از آب است .

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:40

بعضی راه‌های رایج و بسیار موءثر در تشکیل داد بهترین قالیشویی در مشهد  محلول های خانگی جهت درخشان کردن فرش در خانه:

جوش شیرین: جوش شیرین را با یه خرده آب ادغام فرمائید و روی فرش اسپری فرمائید و بگذارید چندین ساعت بماند بعد روی فرش را جاروبرقی بکشید این محلول بسیار موثر جهت درخشان کردن فرش دستباف میباشد.


محلول آب گرم و صابون خانگی مایع: بوسیله یکدست نخی منزه فرش را با محلول آب گرم و صابون خانگی مایع شستشو داده و آن‌گاه یک حوله کم آب را بر روی سطح فرش بکشید.
محلول صابون خانگی ، آب گرم و سرکه: با مخلوط یک قاشق صابون خانگی در یه خرده آب گرم و افزودن یک چهارم قاشق چای خوری سرکه به آن یک محلول فوق العاده توانمند جهت درخشان کردن فرش دستباف و ماشینی فارغ از شستشو فراهم نمائید.
برف: برف به جهت آمونیاک جانور در آن یک ادغام مطلوب جهت برق پرتاب کردن فرش سوای شستن میباشد که گرد و غبار فرش دستباف را به طور کامل از در بین می برد.
لکه بری لکه نوشیدنی و درخشان کردن فرش به وسیله خمیر دندان: خمیردندان فاقد آب ژاور را بر روی یک مسواک بزنید و بر روی لکه نوشیدنی بکشید.
لکه بری لکه خون: در آغاز روی لکه کمی آب ریخته تا خون از فرش خارج بیاید و آن گاه بوسیله حوله و یا این که دستمال نخی منزه آب مازاد فرش را بگیرید.
لکه بری لکه جوهر: یه خرده شیر را با پودر ذرت ادغام فرمایید تا وضعیت خمیری پیدا نماید و به وسیله یک مسواک خمیر را روی لکه جوهر به آرامی بکشید و بعد از اینکه خمیر کم آب شد آن را بتراشید در این حالت لکه از در بین می‌رود و فرش شما درخشان و منزه شود.


یک‌سری شیوه دیگر برای درخشان کردن فرش
چندین شیوه دیگر درخشان کردن فرش در‌حالتی که بعداز شستن فرش با شامپو سود دلخواه را نتیجه ها نکردید:

جوش شیرین را روی فرش ریخته و یک ساعت باقی بماند بعد از آن فرش را جارو بکشید.

ادغام مقدار متعددی نشاسته ذرت به یاروهمدم نمک را روی فرش بپاشید و بعداز یک ساعت به وسیله جاروبرقی فرش را منزه نمایید.

مخلوط آب و سرکه را بوسیله اسفنج به آرامی روی فرش بکشید تا پاره ای مرطوب خواهد شد و بعد از کم آب شدن ادغام جوش شیرین و نشاسته ذرت را به وسیله یک برس روی فرش بکشید و بعداز یک ساعت مواد را با جاروبرقی گردآوری فرمائید و در انتها با یک دست تر کلیه بخش های قالی را منزه فرمایید.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:30

کالا نخ های جان دار در فرش های ماشینی جان بهترین قالیشویی در مشهد  دار در بازار از دو محصول الیاف تصنعی و مصنوعی و الیاف طبیعی میباشد. نخ فرش های الیاف تصنعی از مواد نفتی ساخت و ساز می‌شوند، این نخ ها عبارت اند از نخ نایلون، نخ پلی استر، نخ اکریلیک، نخ پلی گروپلین. نخ های اکریلیک معمولا در نصیب نخ خواب فرش به کارگیری می گردند و سبب ساز زیبایی، نرمی، دوام و شستشوی راحتر فرش می‌شوند.
نخ های الیاف طبیعی همان طور که از نامش مشخص و معلوم میباشد از مواد طبیعی مانند الیاف حیوانی مشمول پشم و ابریشم و الیاف گیاهی مانند جوت و پنبه ساخته می گردند. نخ پنبه در واقعیت نخ طبیعی از گیاه پنبه میباشد. فرش ماشینی نخ پنبه استحکام بالایی داراست و در قبال حرارت و فروغ و روشنایی خورشید بسیار مقاوم میباشد. فرش ماشینی جاذب بالای رطوبت میباشد و از نازکی و تنوع رنگ اکثری برخوردار‌است. هر چه الیاف نخ بلندتر قطر نخ نازک خیس و در فیض کیفیت الیاف نخ عالی خواهد بود و نسبت به شستشوی فرش ماشینی گوناگون میباشد.

از کجا بفهمیم فرش ما نخ پنبه میباشد؟
فرش های ماشینی جان دار در بازار معمولا یک برچسب یا این که در واقع شناسنامه دارا هستند که در کناره یکی‌از بخش های فرش قرار گرفته میباشد. در‌این برچسب اطلاعاتی مانند تراکم طولی و عرضی فرش، تعداد رنگ های به شغل رفته در فرش، کالا الیاف جانور در فرش نام برده میباشد.

یکی شیوه های تشخیص متاع فرش ماشینی دقت به برچسب فرش و استناد به آن است.

یک کدام از دیگر از راههای تشخیص مال الیاف به فعالیت رفته در فرش ماشینی، لمس بخش بالای فرش میباشد.

چنانچه نصیب بالای فرش وحشیانه باشد، مطلقا فرش از الیاف تصنعی مانند نایلون یا این که اکریلیک تاسیس شده است.

فرش های نخ پنبه، مال لطیف و نرمی دارا‌هستند. الیاف نخ در قبال حریق با گاز حریق گرفته و دوده تیره ساخت می کنند.

شیوه شستشوی فرش های نخ پنبه
همان گونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی بیان شد، فرش های نخ پنبه از استحکام بالایی برخوردارند و در قبال مواد قلیایی از خویش مقاومت علامت می‌دهند. البته اسید هایی مانند اسید سولفوریک یا این که اسید کلرید ریک سبب هلاکت سلول های بافت پنبه ای میگردند. شستشوی این نوع فرش ها مانند شستشوی فرش ماشینی اصول خویش را داراست.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:35

موکت های نمدی از سابق ترین کفپوش های منازل میباشند بهترین قالیشویی در مشهد  ما در‌این نوشته ی علمی تعدادی چاره کلیدی جهت شستشوی موکت های نمدی در خانه ارائه می‌دهیم:

1-پودر ذرت: یک پیمانه پودر ذرت را با یک پیمانه بوره و یک دوم پیمانه جوش شیرین مخلوط فرمایید و روی فرش بریزد اکنون با کشیدن یکدست مرطوب روی فرش آن را پاک فرمایید و بعداز اینکه کم آب شد از جاروبرقی استعمال نمایید.

2-پراکسید هیدروژن: با ریختن این ماده لکه بر بر روی موکت نمدی همگی لکه های پروتئین و خون تمیز خواهند شد.

3-بخار: می‌توانید از ادغام آب و سرکه در باطن دستگاه بخار پر نمک فایده ببرید.

4-نمک: سرکه و نمک را ادغام فرمائید و به طور خمیر درآورید و روی لکه ها بریزید آن‌گاه دستمال مرطوب را روی محل متبوع بمالید و پس از کم آب شدن جاروبرقی بزنید.

5-جوش شیرین و سرکه: پودر جوش شیرین را روی لکه موکت بریزید و سپس سرکه سپید را اضافه فرمائید درحال حاضر یک دستمال با توان جذب بالا را روی موکت بکشید تا سرکه را جذب نماید پس از اینکه آن نصیب کم آب شد بوسیله جاروبرقی ما‌نده جوش شیرین را عده فرمائید.

جهت لکه های بلندمرتبه خیس صرفا کافی میباشد که جوش شیرین را روی موکت بپاشید و پس از نیم ساعت جاروبرقی بزنید.

فرآورده موکت نمدی چه خصوصیت داراست؟
ساختار موکت نمدی از الیاف پروپیلن، پلی اتیلن، پلی استر و یا این که پشم هست.

نکات اساسی درباره با شستشوی موکت نمدی در خانه
موکت را در سمت و سوی خواب الیاف بشورید‌.
لکه های مایع را به وسیله یک حوله کتان که روی لکه میگذارید گردآوری فرمائید.
جهت زدودن لکه دوده در موکت تیره رنگ نمدی از پاشیدن نمک روی لکه منفعت ببرید.
روی قسمت‌هایی از موکت که بر اثر اشیاء سنگین مانند مبل پرز هایش خوابیده و گود گردیده یکسری قاشق آب گرم بریزید و بعد از یک ساعت بر روی آن برس قابل انعطاف بکشید.
روغن روی موکت را نخست با قاشق توده نمائید و پارچه سفیدی روی محل قرار دهید و اتو را با حرارت معدود روی آن بکشید.
پودر ماشین لباسشویی نیز سبب ساز زبر شدن و کم آب شدن سطح موکت می‌شود.
در حالتی‌که حیوان ها خانگی دارید پیش از ورود آنان به درون منزل نسبت به نظافت کردن پاهای آن‌ها مبادرت فرمایید.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 146 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 14:05

مطلقا برای بیشتر شما عزیزان اتفاق افتاده بهترین قالیشویی در مشهد  که پس از تحویل فرش از قالیشویی و پهن کردن آن، با بوی نامطبوعی از فرش روبرو گردیده باشید. انگیزه بوی بد فرش پس از صادر کردن به قالیشویی یا این که شستشو می‌تواند یا این که به انگیزه کف گیری نامناسب که منجر باقی ماندن ماده شوینده در فرش می گردد و یا این که کم آب نشدن بی نقص فرش که سبب ساز ساخت‌و‌ساز بوی نم در فرش می‌گردد، باشد.

راجع به نخستین فرش بعداز کف مالی شدن بایستی آحاد کف های مو جود در آن بیرون شوند.

در شرایطی‌که فرش به خیر و خوبی با فشار آب شسته نشود ممکن میباشد کف در باطن آن باقی بماند، کف باقیمانده در قالی که دربرگیرنده ماده های شوینده میباشد بعداز کم آب شدن سبب متصاعد نمودن بوی بد از فرش می‌شود.

از سایر عواملی که منجر ساخت‌و‌ساز رایحه از قالی بعد از شستشو می شود، بدون نقص کم آب نشدن فرش است. بعداز بیرون شدن کف از قالی، مرحله آبگیری دستگاه قالیشویی میباشد که درین مرحله مانند مرحله آبگیری ماشین لباسشویی آب فرش تماما گرفته می‌گردد و آنگاه فرش را روی طناب، مقابل آفتاب قرار میدهند تا تماما کم آب شود، واضح میباشد فرشی که به طور کامل کم آب نشده و هنوز نم در آن مانده میباشد بعد از پهن شدن بوی نم آن اتاق را فرا خواهد گرفت.

در حالتی‌که با شیوه های پایین بوی بد فرش شما از میان نرفت،قطعا برای کارشناسان قالیشویی افرا ایراد خویش را از پیوند مقابل مطرح نمایید.

اخذ مشورت کردن
رفع بوی بد فرش و بوی نم فرش های شسته گردیده بعداز قالیشویی
اکنون سوال این میباشد با بوی بد فرش پس از شستشو چه بکنیم؟

بوی بد فرش همواره بعد از شستشو از فرش ساخت‌و‌ساز نمی‌گردد. همواره اتفاق افتاده که با ریختن آب یا این که مایعات بر روی فرش، فرش بوی بد می‌گیرد. نحوه های گوناگونی جهت رفع بوی بد فرش وجود دارااست. درین فی مابین شیوه های قالیشویی خانگی نسبت به بقیه طریق ها هم اثر گذار و هم مقرون به صرفه خیس میباشند.

در صورتی‌که بوی بد ناشی از شستشو ناشی از وجود نم و عدم کم آب شدگی بدون نقص باشد می‌توانید فرش را جلوی آفتاب پهن فرمائید تا تماما کم آب خواهد شد و نم از آن بیرون شود. در حالتی‌که فضای کافی ندارید و پهن کردن فرش جلوی آفتاب برایتان مقدور وجود ندارد می‌توانید درهای واحد خویش را گشوده بگذراید وبا طریق نمودن اسپلیت اذن دهید فرش تماما کم آب خواهد شد.

شیوه های دیگری جهت از رفع بوی بد فرش وجود داراست که درپی نوشته‌ی علمی به آن ها خوا‌هیم پرداخت.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:49

طرز های خانگی جهت تزکیه شمع بهترین قالیشویی در مشهد  از روی فرش به نوع ماده و وضعیت آن بستگی دارااست.
نحوه کلی مخلوط نحوه گرم و سرد کردن شمع روی فرش و استعمال از مواد منزه کننده جهت از در میان بردن لکه های ناشی از موم میباشد.
برای تزکیه لکه شمع از فرش، روی سطح می اقتدار در آغاز آن را سرد کرد و سپس خراشید و یا این که آن را حرارت دهید و موم مذاب را از روی آن منزه نمائید.
شایسته ترین مجال جهت تزکیه شمع آب گردیده بر روی فرش هنگامی میباشد که هنوز مواد آن نو میباشد و پارافین به وضعیت جامد در نیامده میباشد.
در هر شکل در حالتی که قدرت و تجهیزات مایحتاج جهت تزکیه لکه های شمع روی فرش را ندارید میتوانید از سرویس ها تخصصی قالیشویی سود بگیرید.

طرز های خانگی تزکیه لکه شمع از فرش
درصورتی که در هنگام به کار گیری از شمع قطره ای از آن بر روی فرش بریزد جهت زدودن آن اقدامات پایین را اعمال دهید:

چندین تکه یخ را باطن یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و آن را روی محل قرار دهید تا شمع محکم خواهد شد بعد از آن بوسیله یک شمشیر پارافین نتیجه ها از شمع را تا حد ممکن از روی فرش بردارید.

(توجه داشته باشید که از چاقوی نماید به کارگیری نمایید تا به فرش آسیبی وارد نگردد)
مرحله بعدی استعمال از اتو میباشد؛ به این شکل که یک تکه پارچه نخی روی فرش قرار دهید و با کشیدن اتوی گرم با دمای میانگین در محل متبوع اذن دهید شمع باقی مانده در بافت فرش آب گردد؛ بدین ترتیب پارافین شمع به پارچه نخی می چسبد و خوب میباشد که پارچه را جابجا فرمایید و مجدداً اتو بکشید.
بعداز آنکه پارافین را به طور کامل تمیز کردید جهت تزکیه لکه شمع از فرش محل لک گردیده یک جام آب پاک روی آن قسمت بریزید و به وسیله یکسری حوله ی منزه محل را کم آب نمائید.
اعتنا نمایید که در‌حالتی که شمع شما رنگی بود لکه رنگی نیز بر روی فرش ساخت و ساز می گردد؛ شایسته ترین فرش ماشینی هم باشد، تاثیر گذار میباشد.

میتوانید جهت تزکیه اثر رنگی لکه از تینر به کار گیری فرمائید به‌این شکل که با آغشته کردن پارچه ای به تینر آن را به وضعیت ضربه ای آنقدر روی لکه بزنید تا محو خواهد شد.

تزکیه پارافین کم آب گردیده از فرش

در‌صورتی‌که فورا بعداز ریختن موم شمع بر روی فرش (تزکیه لکه شمع از فرش) متوجه آن نشوید و با پارافین جامد رو به‌ رو گردید اقدامات ذیل را اجرا دهید:

به این خواسته ما به کاغذهای قابل بازیافت یا این که حوله های کاغذی در کنار یک وسیله حرارت دهنده مانند اتو یا این که سشوار نیاز داریم.
نخست دو لایه ازحوله های کاغذی یا این که کاغذها را بر روی شمع ریخته گردیده قرار دهید آنگاه بوسیله اتو یا این که سشوار بر روی بخش متبوع موم را تماما آب فرمایید؛ در شکل به کار گیری از سشوار حرارت باید از یک مسافت معین بر روی بخش شمع تهیه و تنظیم خواهد شد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 172 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 14:12

این ایام بازار فعالیت قالیشویی ها با اعتنا به مجاورت گردیده بهترین قالیشویی در مشهد  به انتها سال و سال نو رونق متعددی یافته و اکثرا تمامی خانواده ها هر ساله برای عید فرش های خویش را شستشو می‌دهند.
عملکرد فرمائید در‌این روزهای نهایی سال که سرگرم منزل تکانی میباشید، مواظب باشید و به هر قالیشویی پشت گرمی نکنید. ( نوشته‌علمی روش گزینش کردن قالیشویی آیتم پشت گرمی را بخوانید.)
قالیشویی افرا این ایام با زیاد کردن نیروی انسانی خویش و سرویس ها خویش در کارگاه سعی در این داشته که در‌این جنجال ها شایسته ترین کیفیت عمل را از خویش ارائه دهد.
یکی‌از نحوه هایی که در شستشوی خویش این روز ها به روال کاری خویش اضافه نموده است، سرویس ها آنتی باکتریال در ضد عفونی کردن فرش ها میباشد که بعداز شستشو با دستگاه شکل می‌گیرد.

درین نوشته‌ی علمی تلاش کردیم از طریق های انجام یافته برای ضد عفونی کردن فرش در سوله قالیشویی افرا بیان کنیم تا شکل نیاز بتوانید با باور توصیه دهید.

طریق های ضد عفونی کردن در قالیشویی ها به طور خودکار
این روز ها با وجود ویروس و میکروب هایی که شایع گردیده است ، طرز های آنتی باکتریال کردن فرش ها در سوله افرا فعال‌ساز‌ی شد‌ه‌است.عمل قالیشویی افرا در بازه زمانی COVID-19 یک کدام از طرز هایی که در ضدعفونی کردن فرش ها مفید میباشد ، نانو شویی می باشد که تار و پود فرش شمارا با دستگاه های نانوشویی به طور کامل ضد عفونی میکند.این فعالیت پس از شستشو انجام میشود.
دستگاه های نانو شویی معمولا برای کلیه ی فرش ها قابلیت پذیر میباشد البته در شرایطی که فرش هایی در نانو شویی به ایراد بخورد از این طریق جلوگیری میکنند.
و نحوه های دیگری را اعمال میکند که بسته به نوع فرش که به آن آسیبی نرسد.
در وضعیت کلی این نکته را بدانید که در قالیشویی های مکانیزه که با دستگاه های قالیشویی اتومات فرش ها شسته گردیده و هیچ نیروی انسانی در آن دخیل نباشد ، فرش ها به طور کامل به طور آنتی باکتریال شسته میگردد و در پایان هم با دستگاه لول گردیده و کاور گردیده مهیا می گردد و درصد انتفال ویروس و میکروب از روش نیروی انسانی بسیار کمتر میباشد.

هزینه ضد عفونی کردن فرش ها
آنتی باکتریال کردن این روز ها از نکات اصلی برای منزل تکانی و نظافت هست که در واقع برای همگی سرویس ها نظافت شما بایستی از الکل و مواد ضد عفونی کننده به کارگیری نمایید ، در قالیشویی ها نیز از این مواد با به کار گیری از ماده های شوینده قالیشویی فرش ها را بعد از شستشو ضد عفونی میکنند که دیگر مشکلی پیش نیاید.
از این رو سرویس ها آنتی باکتریال جزو سرویس ها به هم پا شستشو هست که دیگر هزینه ای به آن افزوده نمی گردد. به مراد محافظت بهداشت و خودداری از انتشار ویروس های جان دار این سرویس ها مجانی شکل می گیرد البته در وضعیت کلی زیرا قالیشویی خودکار میباشد فرش ها روی هم رفته بسیار ایمن شسته می‌گردد.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:50

ترجیحا خوب میباشد تا مکان ممکن برای شستن فرش بهترین قالیشویی در مشهد  با آب ژاور استعمال نشود چون این شغل به گذر زمان فرصت سبب از فی مابین رفتن تار و پود فرش می‌شود. البته گهگاه لکه فرش ماشینی با هر روشی نابود نمی‌گردد و مجبور به به کارگیری از سفیدکننده می شویم.
ت شستشوی فرش دستباف هیچوقت از آب ژاور به کارگیری نکنید و به قالیشویی های دارای اعتبار مراجعه نمایید.
ما به شما مراحلی را جهت شستن فرش ماشینی با سفیدکننده در خانه ارائه می‌دهیم:

نخست ذرات جانور روی فرش را جارو فرمایید و برای مستقل کردن جسم چسبیده می‌توانید از یخ به کار گیری فرمائید تا فرش زخم نبیند به این روش که بعداز تعدادی دقیقه که یخ را روی محل قرار دادید لکه را به وسیله خنجر جداگانه نمائید.
درحال حاضر با امداد ماده های شوینده تلاش به تزکیه لکه ها و آلودگی ها فرمایید.
در‌حالتی که در نصیب سپید رنگ فرش لکه ای باقی بماند باید از محلول رقیق آبژاور به کارگیری فرمایید.
محلول بسیار رقیق سفید کننده را در پیاله اسپری بریزید و در محل متبوع اسپری نمایید.
مجموع فرش را اسپری فرمائید تا رنگ فرش در همگی نقاط یک پارچه باشد آن گاه ۳۰ دقیقه فرصت بدهید تا محلول اثر نماید.
اکنون نوبت شستشوی فرش با آب فراوان میباشد تا آب ژاور به طور کاملً از فرش منزه شود.
درصورتی که متوجه شدید که آبژاور در اکنون رنگ بری اس و به نادرست آن را در قسمت رنگی فرش اسپری نموده اید از سرکه جهت خنثی کردن آن استعمال فرمایید. برای این عمل سرکه ترکیب گردیده با آب را روی محل اسپری نمایید و بعد از سپری شد یک‌سری دقیقه آن نقطه را با آب شستشو دهید تا بوی تند سرکه از در بین برود.

در چه صورتی از سفیدکننده برای شستشوی فرش استعمال کنیم؟
همان گونه که اشاره شد گهگاه لکه های فرش ماشینی با هر نحوه لکه بری نابود نمی گردند و ما بدون چاره به استعمال از سفید کننده می شویم‌.
جهت شستن فرش با آب ژاور به طبع مفاد احتیاط پایین را رعایت فرمایید:

از محلول بسیار بسیار رقیق سفیدکننده استعمال فرمایید چون این ماده های شوینده بسیار توانمند میباشد.
هنگام استعمال از سفید کننده ماسک و عینک بزنید تا بخارات ناشی از آن به شما آسیبی نرساند درب را نیز گشوده بگذارید تا هوا در جریان باشد.
هنگام اسپری سفید کننده روی لکه و آلودگی همگی نقاط را شستشو دهید تا مبتلا اختلاف رنگ نگردد و ترجیحاً از آبژاور جهت شستن فرش رنگی استعمال نکنید چون ممکن میباشد باعث به پخش شدن رنگ و از در بین رفتن فرش شود.

مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی...
ما را در سایت مرجع اطلاع رسانی در مورد مقالات قالیشویی دنبال می کنید

برچسب : بهترین قالیشویی در مشهد , نویسنده : علی سلطانی bestcarpetclaning بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:40